رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح گردهمایی سراسری هنرمندان

 

در رامسر افتتاح شد

گردهمایی سراسری هنرمندان تئاتر دفاع مقدس

 

حسین مسافر آستانه دبیر پنجمین گردهمایی سراسری هنرمندان تئاتر و دفاع مقدس در افتتاحیه این نشست گفت:« هر چقدر جوانان با مقوله تئاتر جدی برخورد کنند می توان به آینده تئاتر کشور امیدوار بود. »
 
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنرـ فرزانه ابراهیم زاده : پنجمین گردهمایی سراسری هنرمندان تئاتر و دفاع مقدس با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر در مجموعه شهدای هفتم تیر رامسر افتتاح شد.
حسین مسافر آستانه دبیر پنجمین گردهمایی در نشست افتتاحیه با ابراز امیدواری از این که این گردهمایی بتواند برای شرکت کنندگان به ویژه جوانان مفید باشد؛ گفت:« هر چقدر جوانان با مقوله تئاتر جدی برخورد کنند می توان به آینده تئاتر کشور امیدوار بود. »
مسافرآستانه مهمترین هدف برگزاری‌ای همایش را اعتلای تئاتر هنر تئاتر و رسیدن به وضعیت مطلوب تئاتر دفاع مقدس دانست.
وی در خصوص برگزاری این همایش خارج از تهران گفت:« تجربه ثابت کرده است که زمانی همایشی را در تهران برگزار می کنیم نه کسانی که در تهران هستند و نه کسانی که از شهرستان می آیند نمی توانند تمام وقت خود را در اختیار همایش قرار بدهند و نتیجه مطلوب را از آن بگیریم. در این گردهمایی که از سه کارگاه آموزشی تشکیل شده هنرمندان می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای در آن شرکت کنند و این گردهمای نتایج خوبی در بر خواهد داشت. »
در این گردهمایی سه روزه سه کارگاه اموزشی نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری، پژوهش و نقد تئاتر برگزار می‌شود که علیرضا نادری با حضور 24 هنرمند کارگاه نمایشنامه‌نویسی را دایر کرده است، فرهاد مهندس‌پور نیز با حضور جمعی از هنرمندان بازیگری را در این کارگاه برگزار می‌کند . قرار بود کارگاه آموزشی نقد تئاتر و پژوهش توسط منصور براهیمی نیز برگزار شود که به دلیل مشغله کاری وی در این گردهمایی حضور نداشته و به جای براهیمی محمدعلی خبری کارگاه آموزش پژوهش را عهده‌دار شد.
قرار است هر یک از کارگاه‌ها  در مراسم اختتامیه که روز جمعه 9آذر برگزار می‌شود گزارش خود را ارائه کنند .
فرزانه ابراهیم زاده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد