رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان

 

در باره برگزاری گردهمایی در رامسر محمد یعقوبی:


برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان تئاتر دفاع مقدس مقطعی نباشد

 

گروه هنر: گردهمایی هنرمندان تئاتر اگر با برنامه‌ریزی و به صورت بلندمدت باشد می‌تواند در جریان تولید تئاتر به خصوص در حوزه دفاع مقدس تاثیرگذار باشد؛ این مهم زمانی تحقق می‌یابد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای این هنرمندان مقطعی نباشد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از ستاد خبری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، «محمد یعقوبی» نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره پنجمین گردهمایی هنرمندان دفاع مقدس که در رامسر برگزار می‌شود، گفت: این همایش‌ها و گردهمایی‌ها اتفاق شایسته‌ای است که نویدبخش آینده‌ای روشن در تئاتر دفاع مقدس خواهد بود.

 ضرورت دقت درانتخاب هنرجویان
در برگزاری کارگاه‌های آموزشی این دوره از گردهمایی، استادان با تجربه و توانایی انتخاب شده و باید در انتخاب هنرجویان نیز دقت عمل به خرج داد تا بتوان کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار کرد

وی ادامه داد: در برگزاری کارگاه‌های آموزشی این دوره از گردهمایی، استادان با تجربه و توانایی انتخاب شده و باید در انتخاب هنرجویان نیز دقت عمل به خرج داد تا بتوان کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار کرد.

این نمایشنامه‌نویس یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان و هنرجویان باعث می‌شود تا این کلاس‌ها به خاطره‌ای خوش برای آن‌ها تبدیل شود و افراد نهایت استفاده را از کارگاه‌ها ببرند.

یعقوبی اظهار داشت: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی با یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق می‌تواند نیازهای علمی هنرجویان را رفع کرد.

نویسنده نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» ادامه داد: برپایی کارگاه‌های آموزشی در رشد و شکوفایی تئاتر دفاع مقدس تاثیر گذاشته است و البته این دست‌آوردها در تئاتر دفاع مقدس زمانی به سرانجام می‌رسد که تشکیل کارگاه‌ها تنها در یک مقطع زمانی خاص نباشد.

وی در پایان گفت: زمانی می‌توانیم به تئاتری منسجم و خلاق در دفاع مقدس دست یابیم که این گونه کارگاه‌ها و گردهمایی‌ها به صورت هدفمند و بلند مدت برگزار شود.

پنجمین گردهمایی هنرمندان تئاتر دفاع مقدس توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از هفتم آذر ماه به مدت سه روز در رامسر برگزار می‌شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلانیان چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:30 http://guilanian.blogspot.com

سلام. لینک وبلاگ شما را به لیست بلاگرول گیلانیان اضافه کردیم. گیلانیان وبلاگی گروهی است، متعلق به همه ی گیلک‌زبانان. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد